مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 10:202023-01-14سياسي

 برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن در پاکستان


مراسم جشن میلاد صدیقه طاهره و بزرگداشت مقام زن و روز مادر به میزبانی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد پاکستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با فرا رسیدن میلاد باسعادت دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم جشن میلاد با سعادت صدیقه طاهره و بزرگداشت مقام زن و روز مادر به میزبانی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد پاکستان، با حضور احسان خزاعی رایزن فرهنگی ایران در اسلام آباد و جمعی از بانوان فعال در عرصه های سیاسی و مذهبی این کشور برگزار شد.

گردهمایی باشکوه بانوان پاکستانی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با هدف تبیین نقش و جایگاه زن و خانواده در تمدن نوین اسلامی و نیز تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه زنان و خانواده، همچنین بررسی ابعاد و ویژگی های شخصیتی آن بانوی بزرگ اسلام به میزبانی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد برگزار شد.

در این مراسم بانوان اندیشمند پاکستانی اعم از شیعه و اهل سنت، ایام ولادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) را گرامی داشته و ارادت خود را به حضرت فاطمه زهرا (س) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ابراز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن در پاکستان

 برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن در پاکستان